Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пистов ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с пистов ремък

    Здравейте колеги, преди месец и нещо си смених пистовия ремък защото беше напукан покрай него смених и двете долки, мина се не мина 2 дена и новия ремък започна да свири, ходих при мой приятел, който се занимава с ремонт на коли обясних каква е работата, и той каза, че този ремък бил твърд. Смених го отново и найстина спря да свири, до преди 2 дена отново започна, като е стидена свири като загрее спира, като го намокря спира за момент. Вчера го извадих видимо няма износване и от двете старани, прегледах целият маршрут по който минава няма нищо което да затяга. Поставих го отново и пак същата работа, сложих му малко талк, спря да свири, но днес отново започна. Не знам какво да правя, а всеки месец да купувам ремък , не ми се струва рентабилно. Това което ми прави впечатлени е е ,че със стария макар и напукан нямах никакви проблеми.
    Колата е 156 1.8 ТС 1998

  • #2
    опитай да натегнете малко ремъка
    _156_2,4_JTD_136hp_-EX
    156 FL 1,9 JTD 115hp "05

    Comment


    • #3
      Купи си друга марка ремък
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        ремък дайко и майстора като го слага, да го натегне нормално, че в последно време ги оставят хлабави като на баба им кюлотите то сигурно и затова ти свири.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          ремък дайко и майстора като го слага, да го натегне нормално, че в последно време ги оставят хлабави като на баба им кюлотите то сигурно и затова ти свири.
          Нали има автоматичен обтегач - или бъркам?
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

          Comment


          • #6
            Първият който слижих беше Дайко започна да свири след един ден, тогава го смених с Бош, а този ремък не се ли обтяга сам от обтегача

            Comment


            • #7
              Стария (несвирещия) пазиш ли го? Ако да, може да го сравниш на дължина с новия. Мотае ми се нещо из главата, че по каталог излизаха различни дължини ремъци, като разликата беше от порядъка на 2-3 см. Но може и да бъркам ...
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                Стария (несвирещия) пазиш ли го? Ако да, може да го сравниш на дължина с новия. Мотае ми се нещо из главата, че по каталог излизаха различни дължини ремъци, като разликата беше от порядъка на 2-3 см. Но може и да бъркам ...
                100% си прав колега,имах същия проблем,след смяна на правилната дължина всичко се оправи
                Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
                Алфа 145 1,9 JTD - настояща

                Comment


                • #9
                  Обратно на логиката,моят ремък започва да свири след като се намокри...всички ролки са още много нови,обтегача е по средата,ремъка е с точната дължина...що ми ги прай тия номера незнам...а самия ремък е на 30к....да е от него ли??
                  пс.....извинявам се на колегата,че му се пуснах така в темата...
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Хора купувайте ремъци които са 1:1 с тоя дето сваляте от колата,че обикновено има скъпи последици.
                    EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                    Suzuki GSXF600 99г.
                    Bravo 1.9 8V Multijet

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Стария (несвирещия) пазиш ли го? Ако да, може да го сравниш на дължина с новия. Мотае ми се нещо из главата, че по каталог излизаха различни дължини ремъци, като разликата беше от порядъка на 2-3 см. Но може и да бъркам ...
                      Аз затова винаги като купувам новата част отивам със старата и така няма проблеми!
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Днес oстанових,че "музиката" от пистовия е по вина на опъващия амортисьор.....сега съответно си търся такъв.
                        Last edited by undy; d.m.y г., 15:29.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          имаше тема и тук някъде заз алфа 166, но ми е по-лесно да ти пусна тази- може да си спестиш 250 кинта.
                          http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=27823

                          Comment


                          • #14
                            Ремъка който свалих не го пазя, Дайкото което купих пържо беше 6PK1865. като отидох да взема Боша ми дадаха 1840 . Според мен 1 или 2 см нямат значение все пак обтегача няма ли да поеме тези разминавания

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                              имаше тема и тук някъде заз алфа 166, но ми е по-лесно да ти пусна тази- може да си спестиш 250 кинта.
                              http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=27823
                              ..много полезно,благодаря..
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X